Тож як зробити уроки про Шевченка і його творчість цікавими? Як розповісти
про класика так, щоб учням захотілося відкрити «Кобзар» самостійно, а не під
програмним примусом чи в рамках ура-патріотичного виховання? Тема особливо
актуальна напередодні Шевченківських днів, які традиційно відзначають на
початку березня. Пропонуємо 5 ідей, які додадуть урокам інтерактивності та
динаміки.
«Twitter»
Життєвий і творчий шлях Тараса Григоровича був
надзвичайно насиченим: знайомства, зустрічі, гостини, натхнення, твори, юнацькі
будні в Петербурзі, повторне відкриття України, діяльність Кирило-Мефодіївського
братства й арешт, заслання та повернення…
Отож можна пофантазувати, що якби в Шевченка були
соціальні мережі, то він би ними користувався й публічно ділився перипетіями
власного життя. Чому б не змоделювати таку ситуацію?
У класі одночасно працюють кілька груп, наприклад:
«Дитинство», «Петербург», «Три літа», «Братство», «Заслання», «Останні роки».
Кожна має на ватмані чи аркуші оформити інтерфейс і написати пости в Twitter
від імені Тараса Шевченка за конкретний період. Докладніше читаймо тут