вівторок, 6 лютого 2018 р.

       23 техніки, які ми можемо використати вже завтра
         Якщо ви маєте яблуко і я маю яблуко, і ми обміняємося цими яблуками, то у вас і в мене залишиться по одному яблуку. А якщо ви маєте ідею і я маю ідею, і ми обміняємося цими ідеями, то в кожного буде по дві ідеї (Б. Шоу).                

         Запрошуємо вас стати на шлях змін. Разом ми будемо думати над тим, як можна професійно зростати по-новому – ефективно і з насолодою. Програма буде насиченою, не обіцяємо, що легкою, але на 100% дієвою. Ви повернетеся не з двома, як у Бернарда Шоу, а з більшою кількістю ідей. А ще – навчитеся нових способів взаємодії з іншими та станете для своїх колег прикладом, який хочеться наслідувати. Докладніше тут.

четвер, 1 лютого 2018 р.

Інформація для роздумів

4 помилки під час використання технологій в освіті 

 Уряди країн усього світу постійно збільшують фінансування у сфері використання технологій в освіті, вкладаючи кошти в усе — від гаджетів до електронних ресурсів. А школи вводять технології до навчальної програми. Однак є певні ризики таких нововведень. Докладніше

Українознавча лексика. Інтерактивні тести

четвер, 25 січня 2018 р.

Учімося правильно будувати речення. Інтерактивна вправа "Перший мільйон"

середа, 24 січня 2018 р.

Картинки по запросу картинка зошит з ручкою7 причин, чому шкільні твори відбивають бажання творити

    Люди часто складають враження про вас з того, що ви про себе пишете. Ми все частіше спілкуємося текстами, і літературні навички — це вже не розкіш, а «засіб пересування по життю», впевнена психолог, представниця школи «Пишущий психолог» Лідія Ковальчук. На жаль, більшість людей не пишуть, бо впевнені, що читати їх не будуть, а «твори вони ще в школі ненавиділи». Чому ж алергію на творчість прищеплюють там, де мали б виробити смак до хорошого тексту? Докладніше тут
Інтерактивні тести. Рід іменників. Варіант 5