Сторінки
- Головна сторінка
- Інтернет-сервіси
- Дистанційне навчання
- Наголос
- ЗНО
- Говорімо правильно
- Нормативні документи
- Есе
- Правопис - 2019
- Консультація до речі
- Для тренувань
- Українська література
- Рекомендую
- Українська мова
- Позакласна робота
- Дещиця про технології
- Урок після уроків
- З мовного джерела
- Комплексні завдання
- Завдання з культури мовлення
- Олімпіада. Конкурси
- Мої інтерактивні вправи
- Компаративістика
- Фразеологічна скринька
- НУШ
четвер, 9 квітня 2020 р.
четвер, 26 березня 2020 р.
Як навчати з дому

Ресурси дистанційного навчання
- Як організувати дистанційне навчання
- Google Classroom. Інструкція + тут + тут + тут! + тут
- https://vs-9.com/?fbclid=IwAR2IPCjYAj_V6r8YT9_FJob7CkCYO8XdDCzj3ULDX0xDH_rli7H9-1eUbo8
- Цифрові джерела (перелік сервісів) + тут
- https://www.youtube.com/watch?v=aGRrWdA5H9c&fbclid=IwAR0hj_dICZTomufTnZ-YAp6n8XQx1ItQF2hDotREmDGTeNlMR3Vvi6jaw8Y
- http://iitlt.gov.ua/info/news/proekti/zakhody-pidtrymky-osvity-v-umovakh-zaprovadzhennya-karantynu-vid-instytutu-informatsiynykh-tekhnolog/?fbclid=IwAR2_tvoa2pT26t-yUZNWQluowDYZQAHSNT2t8JRJOPlYUX8h-ryLA2k45zM
- Відеоінструкція: https://www.youtube.com/watch?v=r5H0kV1Z3rY...
- Відео з презентації + тут
- Сервіс Zoom + тут + тут + тут
- Тестування в гугл-формах
- Спільне використання документів на Google Диск
- Створення тесту в гугл-формі.
Moodle: http://osvita.ua/vnz/high_school/72285/
▪ EdEra https://www.ed-era.com/
▪ edX https://www.edx.org/
▪ Coursera https://www.coursera.org/
▪ Matific https://www.matific.com/ua/uk/home/
▪ Khan Academy https://www.khanacademy.org/
▪ Доступна освіта https://dostupnaosvita.com.ua/
▪ iLearn https://ilearn.org.ua/
▪ Be Smart https://besmart.study/
▪ ЗНО-ОНЛАЙН https://zno.osvita.ua/
▪ Відкритий Університет Майдану https://vumonline.ua/
▪ Codecademy https://www.codecademy.com/
▪ Duolingo https://uk.duolingo.com/
▪ Lingva.Skills https://lingva.ua/
▪ Hogwarts is here http://www.hogwartsishere.com/
LiveWorkSheets
четвер, 19 березня 2020 р.
На світі можна жить без еталонів...
Ліна – це тримальна конструкція моральної неушкодженості,
духовна потуга й духовна висота сьогоднішнього й завтрашнього дня України.
Р. Корогодський
Р. Корогодський
по-різному
дивитися на світ:
широкими очима,
з-під долоні,
крізь пальці,
у кватирку,
з-за воріт.
Від того світ
не зміниться нітрохи.
А все залежить
від людських зіниць –
в широких відіб'ється вся епоха,
у звужених –
збіговисько дрібниць.
Ліна Костенко
четвер, 12 березня 2020 р.
РЕСУРСИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ (ЗНО)
На допомогу одинадцятикласникам!
- https://edera.gitbook.io/laifhaki-z-ukra-ns-ko-movi/
- https://webpen.com.ua/
- https://ukr-mova.in.ua/exercises
- На всі двісті
Відеоуроки (Житомирський університет, кафедра української)
Інші ресурси + тут + тут + тут + тут + тут
Тренувальні вправи
Пишемо власне висловлення
понеділок, 9 березня 2020 р.
Для вчителя української

І для одинадцятикласника
(ЗНО на носі).
У Шевченківські дні.
Картка 1
Ø
Прочитайте
висловлювання та виконайте завдання 1-5.
І. Дзюба
1. Дві
пунктуаційні помилки допущено в реченні
А першому
Б другому
В третьому
Г пʼятому
2.Тире пропущено в реченні
А другому
Б
третьому
В
пʼятому
Г
шостому
3.Окремо в
цьому тексті пишеться сполука слів
А не/минуща
Б не/порочна
В не/вмирущих
Г не/подоланої
4.Синонім до слова батожити міститься в реченні
А другому
Б третьому
В четвертому
Г пʼятому
5. Милозвучність (чергування і/й/та) порушено в реченні
А другому
Б третьому
В четвертому
Г пʼятому
5. Милозвучність (чергування і/й/та) порушено в реченні
А першому
Б другому
В третьому
Г четвертому
В
Г четвертому
Картка 2
Ø
Прочитайте
висловлювання та виконайте завдання 1-4.
1.Ми
часто й справедливо говоримо про Шевченка,
як про полумʼяного пророка. 2.Так, він був пророком у
Біблійному значенні слова – тобто поборником добра й справедливості, голосом
істини й совісті, гуманістичним обличителем світового зла, як і зла соціального
та національного. 3.Але він був
безмежно багатший і людяніший за пророків, бо пророцьке послання духу й нещадна
вимогливість до свого племені й роду людського, затятість на високій меті
доповнювалася і просвітлювалася в нього глибшим розумінням людини. 4.Він
був і ніжним ліриком, і поетом кохання, і чи не найбільшим у світі співцем
жінки й матері, дитячої невинності й дівочої краси…
І. Дзюба
1. Допущено
помилку в написанні слова
А полумʼяного
Б Біблійному
В обличителем
Г нещадна
2.
Один розділовий знак вжито замість іншого в реченні
А першому
Б другому
В третьому
Г четвертому
3. Неправильно вжито кому в реченні
А першому
Б другому
В третьому
Г четвертому
4. Синонім до слова
сумління міститься в реченні
А першому
Б другому
В третьому
Г четвертому
Картка 3
Ø
Прочитайте
висловлювання та виконайте завдання 1-6.
1.Постать велетня Тараса Шевченка зростає в нашій
свідомості і в очах культурного світу з
року в рік. 2.Новознайдені матеріали, нові праці про життя і творчість
поета, невтомна боротьба за Шевченка
в Україні й на чужині, все це поволі звільняє образ нашого пророка від
фальшування, спотворення, які уперто провадить ворог від появи першого
„Кобзаря” й донині. 3.Та
ніякі заходи невсилі применшити його
значення для нас, як найбільшого поета з усіх великих поетів світу. 4.В історії світової літератури він
поставив собі памʼятник, сильніший від бронзи.
Дмитро Чуб
1. Допущено
помилку в написанні слова
А з року в рік
Б боротьба
В донині
Г невсилі
2. Тире замість
коми треба поставити в реченні
А першому
Б другому
В третьому
Г четвертому
3.Помилково
поставлено кому при поширеній прикладці в реченні
А першому
Б другому
В третьому
Г четвертому
4.Синонім до слова непохитно
міститься в реченні
А першому
Б другому
В третьому
Г четвертому
6. У називному відмінку вжито всі іменники, окрім
А першому
Б другому
В третьому
Г четвертому
5. Відокремленим означенням ускладнено реченняА першому
Б другому
В третьому
Г четвертому
6. У називному відмінку вжито всі іменники, окрім
А постать (1 речення)
Б праці (2 речення)
В заходи (3 речення)
Г памʼятник (4 речення) Відповіді:
1 – А, 2 – Г, 3 – Г, 4 – Г, 5 – Б (картка 1)
1 –Б , 2 – Б, 3 – А, 4 – Б (картка 2)
1
– Г, 2 – Б, 3 – В, 4 – Б, 5 – Г, 6 – Г (картка 3)
четвер, 5 березня 2020 р.
Цікаво... Від Олесі Мамчич
Як навчити дітей писати креативно і не з-під палиці, – розповіла для проєкту “Дружня школа” письменниця і вчителька альтернативної школи “БеркоШко” Олеся Мамчич.
1. Листи від привида.
Зробіть скриньку і напишіть лист учням від імені привида. Краї листа можна обпалити, щоб він був схожим на стародавній рукопис. Непомітно вкиньте до скриньки. Нехай учні прочитають лист (можете зробити кожному копії) і вкинуть свої відповіді до скриньки. Приклад листа від учителя-привида: “Привіт, третьокласники! Я – привид. Знаю, що у вас нарешті випав сніг. У нас, привидів, немає до нього чутливості, зате ми дуже любимо їсти табуретки! А що любите їсти ви?”. Виходячи з відповідей, учитель може тримати сюжетну лінію. За словами Олесі, така гра мотивує дітей писати. У неї переписка з класом тривала рік.
2. Придумати закінчення.
Дайте учням уривок тексту з улюбленої книги. Нехай придумають до нього закінчення.
3. Дописати середину.
Зверху на аркуші А4 розмістіть уривок з однієї книжки. Знизу – з іншої. Важливо, щоб це були книжки зі схожими сюжетами і подобалися дітям. Нехай допишуть середину так, щоб вийшла цілісна історія.
4. Пропущені слова. Докладніше тут...
четвер, 27 лютого 2020 р.
Підписатися на:
Дописи (Atom)