На
гостинах у Ланчині
Учасники
семінару відвідали урок української літератури в 7 класі (Образ чутливого до краси Михайлика в повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді
летять»), на якому вчитель Білоус І. В. на практиці продемонстрував
використання інноваційних технологій на різних етапах аналізу літературного
персонажа.
Халапенко І. В.
поділилася досвідом з використання проектних технологій під час підготовки
учнів до уроків літератури. А Голіней Г.Я. в образній інтригуючій формі розповіла про буктрейлер як спосіб зацікавити учнів читанням художньої літератури, практично
продемонструвавши своєрідний відеокліп на твір Світлани Талан «Коли ти поруч»,
який спонукає читача подивитись
іншими очима на хворих на СНІД і стати уважнішими й добрішими до тих, хто сьогодні поруч з нами.
Методист РІМЦ
Візінська М.С. акцентувала на важливості інноваційної спрямованості роботи
вчителів, а також на створенні на уроках умов для критичного мислення учнів
(уміння складати запитання, ставити їх, заохочувати до вдумливих відповідей;
техніка сократівського діалогу, групового інтерв’ю, дискусії; вирішення
проблемних питань за прийомом «Fishbone», використання ментальних карт тощо). 
Про те, як розвивати в учнів
критичне мислення, читаймо докладніше тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар