Як поєднати онлайн і офлайн на уроці?
Три історії успіху...
Діти
чи не з самого народження користуються смартфонами та планшетами, тому вже з
першого класу вчитель конкурує з технологіями за увагу учнів. А як щодо
перетворення конкурента на союзника?
Технологія
змішаного навчання відповідає на цей виклик поєднанням онлайн- та офлайн-форм
викладання, і багато вчителів уже впроваджують її на своїх уроках. Навіть у
сільських опорних школах, що пройшли програму “Пілот24” організації Pro.Svit,
понад 40% учителів використовують елементи змішаного навчання на кожному уроці.
Прихильники
традиційного способу навчання мають аргументи проти: мовляв, школа не
забезпечує необхідною технікою, влада не забезпечує відповідно розробленими
навчальними програмами, не кожен предмет можна так викладати… Можна й далі шукати аргументи проти,
а можна діяти. Докладніше…
Три історії успіху...