середа, 28 серпня 2024 р.

Орієнтири на 2024/2025 навчальний рік + Оцінювання результатів навчання: підходи та практика

 Кладу тут, щоб було під рукою. 


Наказ Міністерства освіти і науки України
м. Київ
від 02 серпня 2024 р.
№ 1093
(у додатках - рекомендації щодо оцінювання, загальні критерії оцінювання та за кожною галуззю)

Нові підходи     (Ю. Романенко, І. Клименко)







Дякую спікерам.

00:01:48 Анастасія Онатій, Тарас Ткачук «Українська мова в 7 класі: ідеї, матеріали, акценти» 00:35:01 Тетяна Парадовська «Змусити не можна зацікавити (мотивація на уроках)» 01:05:45 Юлія Романенко «Усна взаємодія на уроках української: як діагностувати і чого навчати?» 01:45:17 Наталя Рудніцька, Вікторія Туряниця «Героїка і людяність у програмі «Червона рута»» 02:22:13 Людмила Таболіна «Дизайнерські лайфхаки для вчителя: як зробити свої матеріали до уроків стильними та ефективними» 03:19:58 Василь Терещенко «Чому так складно навчити(ся) читати: уроки моніторингових досліджень для шкільних уроків» 03:55:58 Ольга Питюр «Вправи для розвитку вміння розуміти контекст та зміст тексту» 04:33:54 Лідія Поворознюк «КонТЕКСТИ: секрети читання та письма в задоволення» 05:05:42 Леся Сич «Як читати книги з дітьми, які не читають? Мрії та реалії сучасного вчителя» 05:48:13 Юлія Набок-Бабенко «Практичні кейси реалізації «Щоденних 5» на уроках української мови та літератури»


ВІД ІРИНИ КИСІЛЬ:




НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА (УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, 7 КЛАС, підручник О. Калинич)

Календарно-тематичне планування (оновлене, відповідно до вимог щодо оцінювання) https://drive.google.com/.../1iHLEZlkFeF0cJLY0KOt.../view... (підручник О. Калинич)

Українська мова (підручник О.Авраменка): календарний план

пʼятниця, 16 серпня 2024 р.

Дієслово. Тести для тренувань та контролю (7 клас)


 Пропоную тести з теми       "ДІЄСЛОВО" (для тренувань, самоконтролю та для підсумкової роботи за ГР 4):

І частина (дієслово як частина мови): 2 варіанти по 12 завдань;

ІІ частина (дієвідміни, дійсний, умовний, наказовий спосіб, правопис, способи творення): 4 варіанти по 12 завдань.

!!! Зображення інтелекткарти з інтернету (авторка  Валерія Омельяненко).

Зразки:

1. Тільки особові дієслова подано в рядку

А наполягати, пробуєш, загуло, настане

Б сіріють, вечоріє, принесе, розповіла

В .......

Г ...........


5. Дієслово теперішнього часу другої особи множини вжито в реченні

А Для себе працює, як віл, для інших – як теля.

Б Думки мої снуються одна за одною.

В.....

Г...........

7. Форму майбутнього часу правильно утворено від інфінітива

А розказати – розказуватимуть

Б ..............

В ..........

Г ........

**********

1. До ІІ дієвідміни належать усі дієслова в рядку

А стулити, заморитися, полоти

Б говорити, громити, побачити

В стелити,.........

Г .........


8. Усі дієслова пишемо з НЕ окремо в рядку

А не/допустити, не/дорівнювати, не/достигнути, не/досягти;

Б не/долюблювати, не/прийняти,........

В ......

Г ...........


12.     Помилки у вживанні дієслів допущено в рядку

А додалося клопоту, оголосити подяку

Б взяти участь, відрахувати з училища

В загрожувати кулаком, ....


6. Форму наказового способу вжито в значенні дійсного в усіх реченнях, ОКРІМ

А Ти шапку скинь і низько поклонись.

Б Вони гуляють


10.  Однаковим способом утворено пару дієслів:

А удесятерити – дізнатися          

Б розмалювати 


1. Закінчення -ать, -ять у 3-ій особі множини мають усі дієслова в рядку