Чому формувальне оцінювання важливіше за бальне?
(Оцінювання в 5 класі НУШ: як воно може стати інструментом навчання та підвищення мотивації)
Оцінювання у 5 класі НУШ: рубрики
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
№ 289 від 01 квітня 2022 року
рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягненьучнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти
Відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту», Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року № 898, та з метою організації оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти, що додаються.
Ці рекомендації розроблено для учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти.
Згідно із Законом України «Про повну загальну середню освіту» кожен учень має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти. Основними видами оцінювання результатів навчання учнів, що проводяться закладом, є формувальне, поточне та підсумкове: тематичне, семестрове, річне. За вибором закладу оцінювання може здійснюватися за системою оцінювання, визначеною законодавством, або за власною шкалою. За умови використання власної шкали заклад має визначити правила переведення загальної оцінки результатів навчання семестрового та річного оцінювання до системи, визначеної законодавством, для виставлення у Свідоцтві досягнень. Семестрове та підсумкове (річне) оцінювання результатів навчання здійснюють за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами від 1 до 12. За рішенням педагогічної ради (за потреби) заклад освіти може визначити адаптаційний період, упродовж якого не здійснюється поточне та тематичне оцінювання...
ДОКЛАДНІШЕ ТУТ + ТУТ + ТУТ + ТУТ
!!!ЯК ОЦІНЮВАТИ + ТУТ
Позитивне оцінювання та самооцінювання
!ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ В БАЗОВІЙ ТА ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ
Що таке формувальне оцінювання
ВІДПОВІДІ НА ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ (1-4 класи)
6-11 класи ОЦІНЮВАННЯ (за попереднім стандартом)
цифрові інструменти формувального оцінювання
вчителя мовно-літературної галузі:
інструментарії оцінювання
(для 5 та 6–11 класів
закладів загальної середньої освіти)
від Тетяни Гнаткович, Олени Котусенко, Оксани Опачко
Фрази для вербального оцінювання
Воркшоп від канадської вчительки
6-11 класи ОЦІНЮВАННЯ (за попереднім стандартом)
Немає коментарів:
Дописати коментар