✔Подібність синтаксичного значення фрагментів простих і складних речень: завдання на відповідність
11. Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень. Логіку такого поєднання показано на схемі.
Просте
речення |
Складне
речення |
1 Для здійснення мрії потрібен перший
крок. |
А Люди, які
взяли курс на успіх, мислять у довгостроковій перспективі. |
2 Завдяки внутрішній мотивації ви отримуєте більше насолоди від
процесу досягнення мети. |
Б Якщо постійно відчувати необхідність у
натхненні, навряд чи вдасться досягти успіху. |
3 Постійно аналізуйте
свій прогрес на шляху до
мети. |
В Потреба
почуватися добре, щоб братися за справу,
свідчить про ваше ставлення до труднощів. |
4 У
будь-якій ситуації вам є сенс відповісти
на новий виклик. |
Г Неважливо,
звідки ви стартували, важливо, куди ви прямуєте. |
|
Д Довіртеся внутрішній мотивації, оскільки вона запалює найяскравіший вогонь у вашій душі. |
Таких, як 11, є 60 тестових завдань.
ІНШІ:
1. Відокремленою обставиною можна замінити підрядну частину в
реченні
А
Як
зобов’язався словом, закріпи ділом.
Б
Котрий
кінь везе, того й поганяють.
В
Поганий
той птах, що своє гніздо паскудить.
Г
Щоб
виховати янгола, потрібне диявольське терпіння.
3. Відокремленим
означенням можна замінити підрядну частину в реченні
А Бувають душі –
наче пні, що пишуть стежку почерком гадюки.
Б У житті тільки
той народ бере перемогу, який має найкращу школу.
В Вершин інтелекту
досягають думки, які народжуються в найпотаємніших глибинах душі.
Г Усе мерехтить
від щедрої роси, у якій сивим цвітом цвіте сонце.
1. Синонімічним
до простого речення «Для виховання янгола потрібне
диявольське терпіння» є складне речення
А Диявольське терпіння потрібне, бо інакше не виховаєш
янгола.
Б Якщо хочеш виховати янгола, маєш мати диявольське
терпіння.
В Щоб виховати янгола, потрібне диявольське терпіння.
Г Через те що хочеш виховати янгола, мусиш мати диявольське терпіння.
Д Необхідне диявольське
терпіння, адже виховати треба янгола.
15.Синонімічним до речення «Пам’ять могла б убити нас, коли б не мала рятівної
властивості забувати» є
А Пам’ять
нас не убиває, бо має рятівну властивість забувати.
Б Якщо б пам’ять не мала рятівної
властивості забувати, вона могла б убити
нас.
В Щоб убити нас, пам’ять має позбутися рятівної властивості забувати.
Г Аби не вбити нас, пам’ять користується рятівною
властивістю забувати.
Д Оскільки пам’ять має рятівну
властивість забувати, вона не може вбити нас.
ДІЄСЛОВО: https://mariyavizinska.blogspot.com/2021/11/7.html
ДІЄПРИКМЕТНИК: https://mariyavizinska.blogspot.com/2022/01/blog-post_89.html
ДІЄПРИСЛІВНИК:
https://mariyavizinska.blogspot.com/2022/01/blog-post.html
Редагування речень з дієприслівниками:
https://mariyavizinska.blogspot.com/2021/02/blog-post.html
ДІЄСЛОВО ТА ЙОГО ФОРМИ (УЗАГАЛЬНЕННЯ)
(2 варіанти по 12 завдань: дієслово, дієприкметник, дієприслівник)
ІМЕННИК: https://mariyavizinska.blogspot.com/2021/12/blog-post.html
ПРИКМЕТНИК: https://mariyavizinska.blogspot.com/2021/12/blog-post_19.html
ЧИСЛІВНИК: https://mariyavizinska.blogspot.com/2022/01/blog-post_16.html
Надішліть, будь ласка, реквізити для оплати. Дякую
ВідповістиВидалитиДоброго ранку, цікавить синтаксична синонімія, напишіть реквізити.
ВидалитиНе можу відповідати інкогніто.
ВідповістиВидалитиНапишіть своє ім'я.
ВідповістиВидалитиДобрий день,Маріє.цікавить перший комплект за 60 грн.подібність синтаксичного значення фрагментів простого та складного речень.
ВідповістиВидалитиНапишіть у месенджер або у вайбер.
Видалити