 Обов'язкове завдання на НМТ (НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання         розділових знаків,     запропоноване в рядку)!!!
 Обов'язкове завдання на НМТ (НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання         розділових знаків,     запропоноване в рядку)!!! 
Тому пропоную такі
тестові завдання:
✔ пояснення умов уживання розділових знаків (пунктограми при різних синтаксичних конструкціях:
кома 1 - ..., тире 2 - ... тощо) ─ 48 завдань
✔ розділовий знак на місці пропуску ─ 36 завдань
✔ розділові знаки в простому та складному реченні (узагальнення) ─ 60 завдань
Окремо: Умови вживання КОМИ й ТИРЕ
 ✔ Умови вживання коми (3 варіанти на відповідність);   
✔ Кома перед і, й, та (=і), або, чи  (2 варіанти  з вибором 1 відповіді з 4) 
 ✔ Це капосне «як» і його побратими (кома при словах з порівняльним значенням (як, немов, немовби, наче, начебто, неначе, неначебто, ніби, ніж);   2 варіанти з вибором  1 відповіді з 5, 120 речень)                ✔ Уживання коми (2 варіанти з вибором 1 відповіді з 5; 120 речень)     
✔ Тире в простому та складному реченні:
✌ умови вживання тире (3 варіанти (36 завдань); завдання на відповідність);
✌ завдання з вибором 1 відповіді (2 варіанти (24 завдання));
✔ Тире між підметом і присудком (2 варіанти (24 завдання) з вибором 1 відповіді)
Електронний формат.
Відповіді є!
Для замовлення пишіть у приватні повідомлення ФБ, у коментарях або у вайбер (0986155904).
Зразки:
8. 
| Умова вживання коми | Речення | 
| 1 при вставній конструкції  | А З гілок зривались, розбивались дзвінко блискучі кульки із тонкого скла. | 
| 2 при відокремленій обставині | Б Все минає, але любов після всього зостається. | 
| 3 при однорідних членах речення | В І міщанва вже шле йому привіт, до часу приховавши хижі ікла. | 
| 4 у складносурядному реченні         | Г Інші ж, як прийнято на планеті, кидали в озеро по монеті. | 
| Д І здавалося, що кінця не буде. | 
1. Доберіть приклад речення (А – Д) до кожної умови вживання тире (1–4).
| Умова вживання тире | Речення | 
| 1 при відокремлених членах речення | А Комп’ютерна цивілізація перетворює знання в інформацію, а пізнання – в інформування. | 
| 2 між підметом і присудком | Б Ось лемент – рев собачий – близько.  | 
| 3 у неповному реченні | В Любить свій край – це для народу жити… | 
| 4 між частинами складного безсполучникового речення | Г Не автомобілем – потягом добиралися до Житомира. | 
| 
 | Д Повіяв вітер по долині – пішла дібровою луна. | 
А ще:
Тексти з графічними маркерами (50 текстів, 5-7 завдань до кожного)
Види речень (новий формат ЗНО)
Синтаксична синонімія (подібність фрагменті простих та складних речень: новий формат ЗНО)
Уживання коми:
https://mariyavizinska.blogspot.com/2020/12/blog-post_1.html
Уживання тире:
https://mariyavizinska.blogspot.com/2020/12/blog-post.html

 
Доброго вечора, хртіла у вас пояснення умов уживання розділових знаків (пунктограми при різних синтаксичних конструкціях) а також відокремлені члени реченняю Ціна
ВідповістиВидалитиНапишіть, хто Ви. Кому давати відповідь?
ВидалитиМожна дізнатись вартість?
ВідповістиВидалитиДоброго дня! Хочу замовити 10 варіантів НМТ-2024. Як сплатити? вайбер - 0959017170
ВідповістиВидалитиsafonova11oksana@gmail.com
Оксана Сафонова