вівторок, 6 березня 2018 р.

ПРО ТАРАСА ШЕВЧЕНКА ПО-СУЧАСНОМУ

     
    Чи можна стягувати з Тараса Григоровича кожух і заміняти його косухою? Дозволено садити його на байк? А якщо приміряти окуляри від сонця, то це вважатиметься блюзнірством? Та чи варто осучаснювати взагалі? 

      Запитань, як і обмежень, — безліч, адже грань між прогресивним осучасненням і знеціненням дуже тонка.
        Найважливішим для вчителя сьогодні мало би бути усвідомлення: доки Шевченко залишатиметься закам’янілою й утвердженою Академією наук, літературознавством чи міністерством постаттю на сторінках підручників, доти триватиме учнівський спротив з одного боку і залишатиметься вчительське незнання, як до нього підступитись, з іншого.
   
    Анастасія Євдокимова пропонує чотири ідеї для уроків, що допоможуть наблизити Генія до сучасних дітей. Докладніше читаймо тут