понеділок, 15 квітня 2019 р.

Навчаємо критично мислити

     Білоославська ЗОШ І-ІІІ ступенів (директор Степан Дмитрович Івасюк) привітно зустрічала вчителів-філологів  для проведення педагогічної майстерні "Технології розвитку критичного мислення школярів на уроках української мови і літератури"  
 Дидактичні стратегії та інструменти критичного мислення, їхню актуальність в сучасній освітній парадигмі окреслила Марія Степанівна Візінська, методист РІМЦ, зокрема наголосивши на вмінні  ставити запитання й шукати докази, знаходити зерно істини у всьому, що нам пропонує життя. 
    Учителька Галина Юріївна Ванджура 
провела міні-воркшоп 
"Використання кросенсу на різних етапах уроків української мови і літератури". Цей метод як  асоціативна головоломка нового покоління на основі діяльнісного підходу сприяє формуванню креативності, співпраці, комунікації, логічного та критичного мислення учнів.

  Дискусійну гру "Шість капелюхів мислення" за творами  Тараса Шевченка організувала Оксана Петрівна Панівник.       Принцип цього прийому полягає в тому, щоб розглянути одну й ту ж проблемну ситуацію з шести незалежних один від одного кутів зору. Це допомагає сформувати найбільш повне уявлення про предмет дискусії та на логічному й емоційному рівнях оцінити переваги й недоліки.

       Ярослава Василівна Гоголь запросила колег до "Читацького театру" (за поемою "Катерина" Т.Шевченка). Ця вправа заохочує учнів до “оживлення сценарію” за допомогою чіткого та виразного голосу, міміки та простих жестів, але школярі обов'язково мають переосмислити матеріал, зробити власні акценти, що  сприяє формуванню впевненої особистості, спроможної аналізувати отриману інформацію.








              Духовною релаксацією стала Хресна дорога за участю дев'ятикласників та священика УГКЦ о. Сергія Белдика "І Божа Мати плакала сльозами - та поможіть нести ж йому той хрест!" (Ліна Костенко).










Немає коментарів:

Опублікувати коментар