середу, 18 жовтня 2017 р.



Компетентнісний підхід як провідний у вивченні словесності в контексті Нової української школи. Під таким гаслом 22 вересня 2017 року (Надвірнянський кущ) та 06 жовтня 2017 року (Делятинський кущ) словесники району провели засідання Школи вдосконалення педмайстерності. Учасники розглянули основні зміни в сучасній освіті відповідно до концепції „Нова українська школаˮ та нового закону „Про освітуˮ і навіть виконали тестові завдання „Як добре ви знаєте закон…ˮ, розміщені на сайті Міністерства.

Попрацювали в педагогічній майстерні над проблемами „Можливості предметів „українська моваˮ та „українська літератураˮ у формуванні ключових компетенційˮ та „Наскрізні лінії як засіб інтегрування змісту навчання, формування ціннісних і світоглядних орієнтацій учняˮ.
Найбільше емоцій викликало питання готовності вчителів до інноваційної діяльності. Використовуючи метод „Метапланˮ, словесники проаналізували фактори, які найкраще сприяють упровадженню нових технологій навчання та інноваційній методичній діяльності, а також протиріччя, які виникають при застосуванні інновацій.
У форматі психолого-педагогічного тренінгу створювали моделі компетентного вчителя та сучасного уроку. Усі усвідомлюють, що школа має бути в авангарді суспільних подій, а процеси розвитку, виховання й соціалізації покликані зробити випускника конкурентоздатною особистістю.
У соціальних мережах поширено інформацію про те, як львівські школи запроваджують нові інформаційні технології  в навчанні:  інтерактивні тести, 3D-моделі та відео із Youtube замість звичайної дошки та крейди, мультимедійні панелі тощо. Яке програмне забезпечення допомагає учням та вчителям створювати інтерактивні уроки, як це впливає на успішність і наскільки самі вчителі готові використовувати технології в роботі читаймо тут.