Попрацювали в педагогічній майстерні над проблемами „Можливості предметів „українська моваˮ та „українська літератураˮ у формуванні ключових компетенційˮ та „Наскрізні лінії як засіб інтегрування змісту навчання, формування ціннісних і світоглядних орієнтацій учняˮ.
Найбільше емоцій викликало питання готовності вчителів до інноваційної діяльності. Використовуючи метод „Метапланˮ, словесники проаналізували фактори, які найкраще сприяють упровадженню нових технологій навчання та інноваційній методичній діяльності, а також протиріччя, які виникають при застосуванні інновацій.
У форматі психолого-педагогічного тренінгу створювали моделі компетентного вчителя та сучасного уроку. Усі усвідомлюють, що школа має бути в авангарді суспільних подій, а процеси розвитку, виховання й соціалізації покликані зробити випускника конкурентоздатною особистістю.
Немає коментарів:
Дописати коментар