понеділок, 17 лютого 2020 р.

Методична панорама педагогічних знахідок



    Сучасні підходи до вивчення української мови і літератури - такі тематичні обриси засідання школи професійної майстерності вчителів української мови і літератури, яке організувала Марія Візінська у формі  панорами педагогічних ідей. Трансформували свій методичний досвід у роботу колег Марта Ковалюк, учителька Гвіздської ЗОШ І-ІІІ ступенів (Інноваційний інструментарій для уроків узагальнення вивченого); Любов Передрук, учителька Назавизівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні української мови і літератури як засіб формування пізнавальної активності учнів); Оксана Рожко, учителька Молодківської ЗОШ І-ІІІ ступенів (Пошукові прийоми роботи над літературним твором з використанням QR-коду); Оксана Кравчук, учителька Надвірнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 (Асоціативні картки для підготовки учнів до ЗНО).












четвер, 30 січня 2020 р.

Нас горстка, але ми знаємо, куди йдемо

             Творча група вчителів української мови і літератури (Марія Візінська (методист РІМЦ), Наталя Іроденко, Ірина Буній, Оксана Соловйова, Магда Сіщук) в Надвірнянській ЗОШ І-ІІІ ст. №2 створює ілюстративно-метафоричні флешкартки, на яких зображено ключові моменти або символічні образи  літературного  твору. Їх можна використовувати як засіб активізації пізнавальної діяльності школярів на етапах актуалізації, закріплення, систематизації знань,  формування компетенцій, а також під час підготовки до ЗНО. Робота з флешкартками - це не тільки цікавий та ефективний спосіб запам’ятовування інформації, а ще й  розвиток логічного й креативного мислення учнів. Тому дуже важливо добирати якісні завдання, щоб емоційно-інтелектуальна праця давала дієві результати.






















четвер, 26 грудня 2019 р.

Кожна пригода — до мудрості дорога (Для тих, хто ще не встиг або не знав...)

 Не прогадаєте! Завжди актуально (незалежно від змін у програмі чи правописі)!!! До речі, саме так легко реалізувати всі наскрізні лінії та компетентнісний підхід. Крім того, використовувати вміщений у посібниках матеріал можемо, застосовуючи інноваційні технології.
 Вивчаймо граматику на основі добірного, повнозерного тексту! Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах  комісією з української мови Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (інформація на с.2 посібника). 
    Готуючись до занять, учителі перебирають силу-силенну книжок, щоб наповнити зміст необхідною комунікативною темою, дібрати висловлювання з певною будовою речень, пунктограмами, орфограмами, лексемами тощо. Пропоную словесникам усе в одному - цікаві посібники для роботи на уроках української мови (вивчення теми на основі тексту, комплексні завдання, теми для творів та есе). Перша частина (376 сторінок практичних завдань) наявна і в паперовому, і в електронному варіантах. Друга книжка - в електронному варіанті (ІІ і ІІІ частини, 440 сторінок). 
Пишіть у приватні сповіщення або телефонуйте за номером 0986155904. 
Зразки завдань можна переглянути тут: 
https://mariyavizinska.blogspot.com/2018/12/blog-post_3.html