пʼятницю, 15 грудня 2017 р.

Що таке інноваційний урок?
«Що таке інноваційний урок? Педагогічні, методичні, психологічні умови його проведення», – під таким гаслом пройшов семінар учителів української мови і літератури Надвірнянського куща на базі Переріслянської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Проаналізувавши відвідані уроки літератури («Добро і зло в казці «Хуха-Моховинка» В.Короліва-Старого. Світлий життєствердний погляд на світ. Аналіз зовнішності (портрета) казкових істот», 5 клас, учитель Ольга Балацко та «М.Хвильовий. «Я (Романтика)» — новела про добро і зло в житті та в душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і обов’язком», 11 клас, учитель Любов Фесенко), учасники семінару дійшли висновку, що саме інноваційний урок створює умови для самореалізації учнів, адже вони не отримують готових знань, а здобувають їх у процесі пошуку, розв’язання теоретичних та практичних проблем,  комунікації з іншими учасниками процесу, таким чином розвиваючи уміння, навички, компетенції.
На відміну від традиційного уроку, який формує знання, але не обумовлює загальний розвиток учнів, інноваційний забезпечує ділову атмосферу, серйозне ставлення школярів до роботи, як це було в 11 класі. Пятикласники ж перебували у феєрії свята й гри, але це зовсім не означало, що вони розважалися, навпаки, у процесі діалогу діти шукали виходу з різних проблемних ситуацій. Інтерактивні форми роботи, комп’ютерна й відеотехніка допомагали школярам на шляху до досягнення мети.




Отже, традиційний урок – це в кращому разі 50% інформації, 50 % розвитку. Натомість інноваційний урок – це 10-15 % інформації і 85-90 % розвитку. Про порівняльний аналіз традиційного та інноваційного уроку, форми організації процесу навчання читаймо докладніше тут і тут

Немає коментарів:

Дописати коментар