✔Подібність синтаксичного значення фрагментів простих і складних речень: завдання на відповідність
11. Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень. Логіку такого поєднання показано на схемі.
Просте
речення |
Складне
речення |
1 Для здійснення мрії потрібен перший
крок. |
А Люди, які
взяли курс на успіх, мислять у довгостроковій перспективі. |
2 Завдяки внутрішній мотивації ви отримуєте більше насолоди від
процесу досягнення мети. |
Б Якщо постійно відчувати необхідність у
натхненні, навряд чи вдасться досягти успіху. |
3 Постійно аналізуйте
свій прогрес на шляху до
мети. |
В Потреба
почуватися добре, щоб братися за справу,
свідчить про ваше ставлення до труднощів. |
4 У
будь-якій ситуації вам є сенс відповісти
на новий виклик. |
Г Неважливо,
звідки ви стартували, важливо, куди ви прямуєте. |
|
Д Довіртеся внутрішній мотивації, оскільки вона запалює найяскравіший вогонь у вашій душі. |
Таких, як 11, є 60 тестових завдань.
ІНШІ:
1. Відокремленою обставиною можна замінити підрядну частину в
реченні
А
Як
зобов’язався словом, закріпи ділом.
Б
Котрий
кінь везе, того й поганяють.
В
Поганий
той птах, що своє гніздо паскудить.
Г
Щоб
виховати янгола, потрібне диявольське терпіння.
3. Відокремленим
означенням можна замінити підрядну частину в реченні
А Бувають душі –
наче пні, що пишуть стежку почерком гадюки.
Б У житті тільки
той народ бере перемогу, який має найкращу школу.
В Вершин інтелекту
досягають думки, які народжуються в найпотаємніших глибинах душі.
Г Усе мерехтить
від щедрої роси, у якій сивим цвітом цвіте сонце.
1. Синонімічним
до простого речення «Для виховання янгола потрібне
диявольське терпіння» є складне речення
А Диявольське терпіння потрібне, бо інакше не виховаєш
янгола.
Б Якщо хочеш виховати янгола, маєш мати диявольське
терпіння.
В Щоб виховати янгола, потрібне диявольське терпіння.
Г Через те що хочеш виховати янгола, мусиш мати диявольське терпіння.
Д Необхідне диявольське
терпіння, адже виховати треба янгола.
15.Синонімічним до речення «Пам’ять могла б убити нас, коли б не мала рятівної
властивості забувати» є
А Пам’ять
нас не убиває, бо має рятівну властивість забувати.
Б Якщо б пам’ять не мала рятівної
властивості забувати, вона могла б убити
нас.
В Щоб убити нас, пам’ять має позбутися рятівної властивості забувати.
Г Аби не вбити нас, пам’ять користується рятівною
властивістю забувати.
Д Оскільки пам’ять має рятівну
властивість забувати, вона не може вбити нас.
ДІЄСЛОВО: https://mariyavizinska.blogspot.com/2021/11/7.html
ДІЄПРИКМЕТНИК: https://mariyavizinska.blogspot.com/2022/01/blog-post_89.html
ДІЄПРИСЛІВНИК:
https://mariyavizinska.blogspot.com/2022/01/blog-post.html
Редагування речень з дієприслівниками:
https://mariyavizinska.blogspot.com/2021/02/blog-post.html
ДІЄСЛОВО ТА ЙОГО ФОРМИ (УЗАГАЛЬНЕННЯ)
(2 варіанти по 12 завдань: дієслово, дієприкметник, дієприслівник)
ІМЕННИК: https://mariyavizinska.blogspot.com/2021/12/blog-post.html
ПРИКМЕТНИК: https://mariyavizinska.blogspot.com/2021/12/blog-post_19.html
ЧИСЛІВНИК: https://mariyavizinska.blogspot.com/2022/01/blog-post_16.html